BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
deurslot
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    deurslot

    door Erwin-VVC » vr mei 16, 2008 2:45 pm

    ik heb vandaag een nieuw deurslot gemonteerd. Alles leek goed te gaan todat ik de deur dicht deed.

    Hij zit nu op slot en gaat met geen mogelijkheid meer open. :evil:
    tijdens de test met open deur werkte het slot normaal en ging hij ook gewoon open op de sleutel.(centraal weet ik niet omdat er een paar draden anders zaten bij mijn oude slot)

    ik heb gelukkig het deurpaneel eraf dus ik kan nog bij het slot. maar welke hendel ik ook probeer hij springt niet open :?

    iemand enig idee hoe ik hem zonder een flex of breekijzer open krijg ?
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » vr mei 16, 2008 4:59 pm

    sluit maar af dit topic.

    ik heb van binnen de schroefjes uit het slot gehaald en vervolgens wat wrik en breekwerk toegepast. deur is weer open slot is overleden.

    heerlijk dat doe het zelven :lol:
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten