hoe moet ik deze plaatsen ?
het gedeelte van de drukknopen lukt wel maar waar zet je hem achter vast en met wat ? de hoes lijkt net een paar millimeter tekort




ErikB schreefColonZoals bij vele items voor een MG(F)
Er zijn 2 verschillende versies....
de eerste heeft iets kabelachtigs in de achterkant van de hoes verwerkt, waardoor deze achter/onder/tussen de softtop en het zwart plastiek "biesje" moet houden
de tweede heeft een flap die onder de kofferklep kan vast komen te zitten.
De tweede versie is duidelijk de meest makkelijke.
PS. d'er is ook verschil ivm. drukknopen en bevestiging, maar die ken ik niet uit het hoofd).


Brooklands schreefColonErwin-VVC schreefColonmoet de kap eerst omhoog en hem dan er tussen stoppen ?
Dat gaat wel een stuk gemakkelijker ja.



Erwin-VVC schreefColonAlleen als je wat uit de kofferbak moet hebben moet je met 2 man(vrouw) zijn of hem volledig opnieuw vast maken.

Tukker schreefColonIk heb er één met de dikke rand.
Ik zet eerst de middelste drukknoop vast en dan de dikke rand tussen de kofferklep en deze naar beneden, overige ringetjes en drukkers vast maken en dan de kofferklep geheel dicht. stukje taart.

MGF schreefColonTukker schreefColonIk heb er één met de dikke rand.
Ik zet eerst de middelste drukknoop vast en dan de dikke rand tussen de kofferklep en deze naar beneden, overige ringetjes en drukkers vast maken en dan de kofferklep geheel dicht. stukje taart.
Je kunt net zo goed eerst het hele zootje vast maken en dan de kofferbak dicht doen, dat doe je in feite ook als je de kofferklep opnieuw opent en weer sluit.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.