BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Dashboard verwijderen
  • MGF99
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 33
    GeregistreerdCOLON vr jan 25, 2008 9:58 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Dashboard verwijderen

    door MGF99 » vr mei 09, 2008 1:55 am

    Kan iemand mij vertellen hoe ik het dashboard verwijder? Ik wil graag even aan het klokje prutsen omdat deze niet meer werkt. Ik kan hier alleen helaas weinig info op het forum over vinden.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » vr mei 09, 2008 2:12 am

    Middenconsole zal je bedoelen als je aan het klokje wil werken.
    Weet wel dat indien het om het lichtje of stekker gaat je er perfect bij kunt via de airvents boven de klokken. Je kan deze airvents er gewoon uittrekken naar u toe en dan een beetje naar schuin boven.
    De middenconsole zit gewoon vast geklikt. (met IMO 5 ijzeren klemmetjes.) Voorzichtig los wippen ter hoogte van de klemmen. Wel radio er eerst uit en eventueel pookknop losschroeven waarna de console met pookzak kan verwijderd worden. Stekkers wel even van de knoppen trekken uiteraard.
    Nu kan je bij de 2 parkers die het klokje vasthouden tegen de middenconsole.

    Hier zie je waar de klemmen zitten :
    http://66.102.9.104/translate_c?hl=de&l ... uage_tools
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • MGF99
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 33
    GeregistreerdCOLON vr jan 25, 2008 9:58 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door MGF99 » vr mei 09, 2008 2:29 am

    Bedankt, dat is duidelijk!

    Ook nog even dezelfde vraag voor het plexiglas voor de snelheidsmeter en toerenteller. Ik heb namelijk ook een probleempje met het lampje bovenin.
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » za mei 10, 2008 12:53 am

    klokje kan je er IMO uithalen door alleen het ventilatie rooster eruit te halen en met een kleine schroevendraaier eruit te draaien, scheelt misschien een hoop werk....
    Wishlist:
    alu 52mm TB, Respray

    Done: Hardtop, witte pinkers, KH-splitter, 75th ann velgen, black lexus taillights, K&N, Exhaust
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten