als ik de auto met de afstandbediening sluit gaat de bestuurders deur niet op slot maar het alarm werkt wel wat zou dit kunnen zijn?
soms doet hij het wel een paar keer en dan weer niet
groeten almar



boumans schreefColonneej dat was het niet de motor blijft afentoe hangen een klopje op de motor en hij gaat weer ik bestel me gewoon een nieuw deurslot
ik vind dat zo lastig sta je ergens krijg je auto niet goed dicht

Bruce schreefColonboumans schreefColonneej dat was het niet de motor blijft afentoe hangen een klopje op de motor en hij gaat weer ik bestel me gewoon een nieuw deurslot
ik vind dat zo lastig sta je ergens krijg je auto niet goed dicht
Geen probleem, dan blijft Helga er gewoon in zitten..

lucas schreefColonBruce schreefColonboumans schreefColonneej dat was het niet de motor blijft afentoe hangen een klopje op de motor en hij gaat weer ik bestel me gewoon een nieuw deurslot
ik vind dat zo lastig sta je ergens krijg je auto niet goed dicht
Geen probleem, dan blijft Helga er gewoon in zitten..
Foei, ... foei ... waarvoor dient je andere huisgenoot dan, je weet wel de viervoeter

Tukker schreefColonlucas schreefColonBruce schreefColonboumans schreefColonneej dat was het niet de motor blijft afentoe hangen een klopje op de motor en hij gaat weer ik bestel me gewoon een nieuw deurslot
ik vind dat zo lastig sta je ergens krijg je auto niet goed dicht
Geen probleem, dan blijft Helga er gewoon in zitten..
Foei, ... foei ... waarvoor dient je andere huisgenoot dan, je weet wel de viervoeter
Je laat toch géén hond achter in de auto.![]()
? geen probleem, zou ik zeggen... Ipod in de nabijheid en voldoende hondenbrokken ... moet kunnen Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.