Ik heb er vorig jaar ook al aan zitten denken om airco in te laten bouwen. Heerlijk beetje frisse lucht eruit als je b.v. stilstaat in de file! of gewoon lekker fris bij de voetjes als je lekker cruised!!
Het is ongetwijfeld mogelijk. maar waar moet ik wezen? Heb ff gekeken bij Mike satur.co.uk maar kon niks vinden..
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe gaat het eruit zien? en hoe werkt het.. Denk dat je dan waarschijnlijk maar 1 temperatuur hebt en de 4 standen kan gebruiken van ventilatie.. of zie ik dit verkeerd?
Tips, adviezen en prijzen aub
Groeten,




