





Carl schreefColonEn wat over het feit dat de ritsen anders kunnen zijn? dan is er pas echt stress!
Ik heb gewoon een ander ruitje laten instikken via e-bay en het resultaat is toch ook echt heel ok!


Sander schreefColonDit bedrijf is (was) de originele leverancier. Het contradeel van de rits zit er gewoon bij ! Even net iets meer werk maar wel een complete gloednieuwe rits. (Zie mijn project !)

Demor schreefColonIk mis alleen iets van een handleiding, heb jij die nog Sander? Het is mij namelijk niet duidelijk waar die beschermstrip moet komen...?

Kasper schreefColon@ Demor, wat ben je toch allemaal aan het doen met je F: Flinke Deuk, Wielen, ruitje.....? voorbereiden voor een mooie zomer?

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.