Op de middenconsole weet ik 2 knoppen staan ,respectievelijk links en rechts welk ik nog eens afzonderlijk kan bedienen op low en high.
ik heb deze al eens opgezet maar tot mijn spijt blijkt die zetel eerder warm te worden van mijn reet dan van de warmteweerstand in de zetel
als ik in de rechterzetel voel nadat ik hem heb opgezet voelt die gewoon koud aan.
Heb de indruk dat geen van beide dus werkt.
waar moet ik op letten
iemand suggesties
grtzz tom







