





Zjagoewar schreefColonDit fenomeen is al een paar jaar bezig. Kijk maar naar Citroën met zijn zogegezegde BTW-kortingen. En het zal er niet op beteren, wacht maar tegen het autosalon...

´k heb 28500 EUR betaald. Leder, airco en tin top.
(voor de wiskundigen onder ons: bovendien is 21% korting niet gelijk aan de aankoopprijs zonder BTW.)
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.