frankensink schreefColonals ik heel eerlijk ben houd ik niet zo van mods, behalve idd luchtfilter lowering pins enz.... vind het voor anderen zeker leuk en vind het leuk om in de gaten te houden maar houd mijn eigen auto liever ''orgineel''
Maar vind de mods wel super

complimentje
Voor iedereen is er een eigen grens tussen wat wel en wat niet op de auto aangepast mag worden.
Nu mijn F niet meer de enige MG thuis is, heb ik voor mijzelf de grens wat verlegd, ik ben zeker niet vies van een mod, maar ik wil ieder modificatie afwegen op effect voor verbetering van de auto tegen afbreuk aan originaliteit.
Zo heb ik maar liefst 6 jaar getwijfeld over een KH splitter, deze komt er binnenkort onder. Bij vluchtige opkijk zul je dan alleen de splitter als uiterlijke wijziging kunnen zien. Alle andere modificaties bevinden zich in het technische deel van de auto en zijn eigenlijk niet waar te nemen.
Ook het interieur is nagenoeg origineel, alleen een lederen middenarmsteur, doorpockets en een extra teller voor de afgelegde weg zijn er in de afgelopen 8 jaar gekomen.