

Bruno schreefColonHet product bestaat al enige tijd, maar het verbaast me steeds weer.
Dit filmpje echter, zag ik nog niet :







Bruno schreefColonWat wel een feit is, is dat je wel wat meer gewicht meesleurt per wiel.



Carl schreefColonEen klapband kom je in normale omstandigheden niet zoveel tegen,
Steeds waren er deze omstandigheden:
- overladen ! (bij een F redelijk ondenkbaar)
- banden in erbarmelijke staat (bij de gemiddelde F redelijk ondenkbaar)
- volledig versleten banden, de staaldraad zichtbaar.
( tegen die tijd ben je al uit de bocht voor het probleem van klapband bij de F zich stelt)
- karkasbreuk van de band: dit wordt je al lang voor er een probleem is gewaar door hevig trillen door onbalans.
maw: deze dingen komen niet zomaar onverwacht voor, je wordt op voorhand gewaarschuwd
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.