Dat is vreemd. Bij mij draait hij dan niet door. Overigens werkt het klokje wel gewoon, want als ik een uur later kijk, is hij ook een uur verder. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Bekend probleem, net alsof de tandjes niet goed in de krans grijpen.
Bij mij staat het klokje altijd op zomertijd, zo en dan de minuten even bijstellen en dan gaat het weer voor een paar maanden of seizoen helemaal goed.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods - MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
Heb hetzelfde probleem gehad, kwam erachter toen de zomertijd vorig jaar begon. Heb een ander (tweedehands) klokje gekocht vooe een paar tientjes. Nieuw iets van 250 euries.......
hebben hier ook al een paar jaar te maken met die probleem.
Als we met de F rijden gaan we gewoon op in het plezier van het rijden en vergeten we dan ook alle besef van tijd.....