En waar gebruik je hem voor? .. paar mogelijkheden:
- Woon-werk
Plezier ritjes
Gadget
Taxi
Circuit gebruik
Snoeptrommel
Noem maar op
Ik rijd in ieder geval erg veel: zo'n 45.000km per jaar.. Ik weet het.. érg veel, en misschien zonde van zo'n auto.. maar mijn filosofie is dat ik er pas van geniet als ik erin rijd.. dus rijd ik er zoveel in!
Ben benieuwd!!








