A. het helder krijgen van de achterruit van de softtop.
B. reinigen van het linnen van de softtop (moet dit jaarlijks ?)
C. de vele druppels die op de achterruit van de softtop blijven hangen.
WieOwie heeft hier ervaring mee ?






Bruce schreefColonIk gebruik een set van turtle wax, bestaande uit een cleaner en een conditioner, is erg veel werk want het blijft maar schuimen en je moet het dus wel goed uitspoelen.. maar resultaat is erg goed, krijgt ook goed de groene aanslag weg..

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.