Normaal staat mijn TF op die plek in het weekend, maar aangezien mijn vrouw ziek was, is de 406 op vrijdag niet van zijn plek geweest en daarom stond hij er vrijdag nacht nog....
Grt
Pete








Maar 2 garages en de TF buiten laten slapen, dat kan echt niet.![]()


Pete schreefColonNormaal staat mijn TF op die plek in het weekend, maar aangezien mijn vrouw ziek was, is de 406 op vrijdag niet van zijn plek geweest en daarom stond hij er vrijdag nacht nog....
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.