



videomike schreefColonIk heb even gekeken. en zoals het eruit ziet is de buis los of gedeeltelijk los direct tegen de pot aan.. dat valt wel te lassen toch?



Remieme schreefColonJep, ook eens gehad en vond het een prima moment om de uitlaat te vervangen voor een exemplaar met een mooiere grom


Remieme schreefColonTukker schreefColonIk hoor het al, ik moet dus blij zijn als mijn uitlaat er afvalt.
ligt eraan of je een ander geluidje wilt of niet
normaal gesproken versluit je de oem uitlaat niet. is van RVS, maar aan de overkant gebruiken ze pisbakkenstaal
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.