Een half uur in een Ferrari 348 en een half uur in een lamborghini diablo VT
Ferrari : V8 400 pk 8 sec. naar de 200
Diablo : V12 530 pk. 3.9 sec naar de 100 !!!
Eerst maar in de ferrari.. je kan zo in het filmpje zien dat of mijn F heel snel is of de ferrari niet goed doortrapt. het is dus het laatste. Het waaide hard. weg was glad en hij mocht/kon hem niet helemaal door trappen ( zat een instructeur naast). Toch halen we op een gegeven moment 200 km per uur!
Volgens mijn vader was de ferrari leuk. maar veel lawaai van buiten. Slecht afgewerkt..
Maar dan de diablo.. Mijn vader zei: ik ben niet snel bang.. Maar toen ik het gaspedaal even helemaal in trapte ( eerst gaat het licht, en het zware gedeelte is pedaal helemaal naar beneden) werd hij gewoon bang.. Dat is het gedeelte dat hij in de 2 heel even het gaspedaal intrapte. En waarna hij keihard bij mij wegtrok.. Die lambo trok dus bij mij weg alsof ik stil stond.. hij gaf niet eens volgas EN!! hij moest al schakelen bij de 5000 toeren.............
Bruno heeft hier een mooi Frans woord . De..... Nog wat.. ( invullen door bruno
Niet normaal.. Supergaaf... Hier onder het filmpje..
http://www.dumpert.nl/mediabase/43529/f ... g_lol.html






