Ben bij Van Noort geweest en die heeft gekeken en het zijn niet de ringen, dus dan is het waarschijnlijk de ABS sensor.
Hij brand dus niet altijd, ik kan soms een hele dag rijden en dan heb ik het niet, maar rijd ik bv door een put of kuil dan kan hij plotsklaps gaan branden.
Kan het dan evt ook iets anders zijn? Ik kan er natuurlijk wel een andere abs sensor op laten zetten, maar dat is dus 95 euro excl. montage en voor hetzelfde geld is het wat anders.
Wie weet het misschien, wat kan het zijn
[ik weet dat het onder garantie valt alleen als het dit kost kan ik het natuurlijk net zo goed laten maken anders ben ik het zowat al kwijt aan benzine om helemaaal naar arnhem te rijden en het daar te laten maken.]






