door Bruce » do feb 28, 2008 11:14 am
Ik heb zoals jullie misschien weten in januari mijn F laten uitlijnen omdat hij echt niet lekker reed, op hoge snelheid slingerde de achterkant een beetje..
Hij reed daarna stukken beter, maar in mijn ogen nog niet helemaal perfect, dus ben ik een week of 6 later terug geweest en daar vertelde ze me dat hij inderdaad (weer) niet goed stond.
Volgens hun was de Camber (aka wielvlucht niet goed) vorig weekend bij Bruno geweest en we hebben alles nagelopen en de auto weer op hoogte gezet.
Dus vandaag terug geweest om hem te laten uitlijnen en de Camber is nog altijd niet goed, maar zij kunnen er niets aan doen, en ze zeggen dat op deze manier de banden heel snel slijten.
Voorbanden zitten er 2000 km op en ze claimen dat die aan de binnenkant al helemaal zijn afgesleten (daar heb ik op de berg helemaal niets van gezien.. jij Bruno?)
Ik heb mijn F in April 2007 na het plaatsen van de Pins ook al bij ze laten uitlijnen en ik zie in het raport dat de waarden voor de Camper toen hetzelfde waren als nu... maar toen hebben ze daar nooit wat over gezegd..
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet,
De waarden zijn:
Op de vooras,
Links 00,46 en rechts -01,10
op de achteras,
Links -01,53 en rechts -2,24
Iemand enig idee?
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping