Ook niet echt my cup of tea. Wat ben je in godsnaam nu met een pc in een F. Als je nu een zakenman bent en een lange limousine bezit, met een chauffeur, is dit een ander verhaal, maar een pc in een F, kom nu !
Het is hetzelfde als een barkast met champagne op een fiets en een schietstoel op een skateboard !
Het werkt dan misschien wel allemaal, en het is knap gemaakt, alhoewel de afwerking wel niet echt "je dat" is. Een moederbord ergens tussengestoken, met daarvoor een voeding geperst, een harde schijf op een stuk "mouche" en 7 kilo kabels die zigzag van hier naar daar lopen, t'is een beetje om problemen vragen.
Daarenboven is dit niet vernieuwend, want ik heb dit al maanden, en veel beter trouwens, namelijk veel beter afgewerkt en veel krachtiger... als ik mijn notebook op de zetel leg !!
