[img][img]http://img.photobucket.com/albums/v625/RSV/luchtfilter.jpg[/img][/img]

Bruce schreefColonIk kan me voorstellen dat dit bij hevige regen nog wel eens problemen kan geven...

Demor schreefColonBij hevige regen heb je in een Donkervoort zowiezo problemen..

Bruce schreefColonDemor schreefColonBij hevige regen heb je in een Donkervoort zowiezo problemen..
Niet als je maar hard genoeg gaat (en er niet te veel wind staat)
Ik heb een glazen windscherm en als het regent en ik rij harder dan ongeveer 80 (zonder al te veel wind) word ik niet nat...

Tukker schreefColonBruce schreefColonDemor schreefColonBij hevige regen heb je in een Donkervoort zowiezo problemen..
Niet als je maar hard genoeg gaat (en er niet te veel wind staat)
Ik heb een glazen windscherm en als het regent en ik rij harder dan ongeveer 80 (zonder al te veel wind) word ik niet nat...
Ben jij dat op de vluchtstrookvolgens mij staat heel nederland stil als het weer slecht wordt.

Demor schreefColonJa maar een donkervoort heeft een stroomlijn van een bushokje, ik denk dat je uit je tuig waait van de terugslag.
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.