BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Afstellen van de koplampen
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

Afstellen van de koplampen

door videomike » zo feb 24, 2008 3:01 pm

Ik heb net gister mijn koplampen opnieuw beplakt ( projectje word nog gepost inclusief foto's ) en ik moet mijn koplampen nog stellen.

Er zitten 2 draai "knoppen" achter de koplamp dus zo kun je ze stellen..

Maar hoe moet dat ook al weer? wat is goed?

was het niet iets van 2 meter van een muur en de lichtbundel mag niet hoger zijn dan ??

Hoe zat het ook al weer?
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » zo feb 24, 2008 7:57 pm

Koplampen stellen op de muur :? ? Goed als je eerst een goede hoogte hebt afgetekend, maar afstellen doe je echt wel met een lichtmeter hoor.
    De onderste knop is om de onderkant naar voor en achter te kantelen, de bovenste voor de bovenste kant. Je hebt deze 2 knoppen nodig, omdat je niet onbeperkt de onderste naar voor kan draaien. De spiegel raakt op een gegeven moment dus het glas, waardoor je de bovenkant wat naar achter moet kunnen draaien als je de lamp dan nog hoger wil stellen.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1