Coen heeft een photoshopje gemaakt van mijn F met rode remklauwen.
Welke kleur vinden jullie het mooist.








(...) tenzij je 280"ers, dan kies ik voor rood. Zijn de schijven en klauwen origineel zijn ze niet stoer genoeg om de aandacht erop te laten vallen vind ik.




Bruce schreefColonde mijne zijn een beetje bruinroodachtig..
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.