Nadat ik de foto had gezien van een paarse MG Hummer op't forum zonder lowering pinns. leek het mij toch een goed idee om OOK pins eronder te zetten
Na even Uk carparts gebelt te hebben, een Rover bedrijf in zwolle en in Ruinen kwam ik op prijzen voor het plaatsen van de pinns en bijvullen van het gas tussen de 375 en 650 euro!!!
Nu moet ik zeggen.. Het plaatsen van lowering pinns en bijvullen van het gas is inderdaad 650 euro waard! Ik heb geen last meer van drempels.. hij ligt strakker op de weg.. en kleine hobbeltjes en oneffenheden worden wat meer strak geveegt..
Gelukkig is er Bruno. Wat een bedrijf kan voor 650.. doet bruno voor 140 euro! Tel daar de gezelligheid, een paar wijze auto lessen en (als je op zondag komt! Aanrader dus
Helemaal TOP! bruno!
Ben erg blij met mijn modificatie!
Ik kan Iedereen aanraden om Lekker naar Bruno te gaan als er iets met de auto is.. Hij heeft het prima voor elkaar daar..
Maar!
Ze hebben daar in belgie wat problemen..
Dus ik heb de tip voor ieder die naar belgie gaat, waar je bruno een groot plezier mee doet!
1: Neem een Vers NEDERLANDS brood me
De boordjes in Belgie worden gesneden met een Fileermesje zo dun
2: Kaas kennen ze daar niet! Neem een heerlijke NEDERLANDSE kaas mee! De belgen hebben alleen smeerkaas! En laat de belgen kennis maken met de heerlijke NEderlandse Kazen
3: Drop kennen ze ook niet!!!
Neem even een goeie zak VENCO( lees: Nederlandse) drop mee!
Een kleine moeite voor de grote moeite die Bruno doet!
Bruno, Bedankt!






