Goed weer heeft blijkbaar ook een probleem voor de F:
Je rijdt er veel meer mee en dan komen er nog veeeeel meer problemen naar voor.... enfin,
ik zoek dus een oplossing voor het nieuwste probleem:
De veiligheidsgordel wil niet meer uit de roller komen, hij zit geblokkeerd.
Hoe begin ik in hemelsnaam nu weer aan dit probleem?
Waar zitten de rollers ergens? Uiterlijk is er niets fout.
Wie heeft de tip?
Voorts zijn volgende topics iets voor de volgende servicebeurten:
Vooraan hangt de km-teller kabel plots naar beneden en is er een vreemd haperend geluid dat vooral na bochten en putten naar voor komt.
De katalysator en flexpipe moet dringend vervangen wegens rammel, het dashboard rammelt, het hele interieur rammelt, de uitlijning is naar't schijnt niet ok etc etc. Zal dus dringend "eens op den berg" moeten geraken


