



Sander schreefColonMGF schreefColonLeuk! Zo'n 1.6 is alleen wel erg basic.
Volgens mij hadden we vorige keer een 1.6 F die met minder modificaties 5 pk meer had dan jullie 1.8. Wie is er nu basic![]()
![]()
![]()

Remieme schreefColonach zo'n 1.6 is net zo gemakkelijk aan te kleden als eender andere F. kwestie van het gewenste bestellen en monteren. dat hoeft dus geen belemmering te zijn,

Coen schreefColonNu heb je dus alles compleet en hoef je niet meer verder te zoeken?
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.