


Erwin-VVC schreefColonHoe en wat moet ik hier aan doen om hem bloed snel te krijgen ?




Erwin-VVC schreefColonik heb er zo € 1.500 voor over als hij rond de 7 sec kan sprinten !!




Erwin-VVC schreefColonwat precies de engine bay fan is weet ik niet !! maar de temp staat mooi in het midden en de olie temp wordt bij autobaan rijden(130km) pas 120 graden.
Erwin-VVC schreefColonOverigens hadden alle wagens die wij test hebben gereden een rauwe motor. ik denk dat ik gewoon verwend ben met mijn alfa die balansassen heeft. deze motor hoor je stationair totaal niet lopen. De mg rammelt dan al snel voor het gevoel.
Erwin-VVC schreefColonNu zie ik wel verschillende hele dure oplossingen, waaronder de motor opsturen.
Maar als ik nu een blok met 160 pk op de kop tik , pas dat niet in mijn mgf? of zit ik dan met de kabelboom ?
Erwin-VVC schreefColonEn mijn Laatste vraag : waar kopen jullie de spullen zowel nieuw als 2e hands ?
Overigens mijn complimenten aan dit forum. Jullie maken er een leuk en informatief forum van


lucas schreefColonAls eigenaar van een Alfa kan ik alleen maar zeggen dat het rijden met Alfa "anders" is ... om maar van gevoel te spreken![]()

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.