


?

Carl schreefColon...met een alledaagse auto tot daar aan toe nog....


Demor schreefColonCarl schreefColon...met een alledaagse auto tot daar aan toe nog....
De F is m'n alledaagse auto, maar toch.....![]()



Demor schreefColonNog een een maand of 2 voor de babyboom..![]()
Ik ben gister bij de garage geweest € 600,- schade.

Arjan schreefColonGelukkig heb ik dit soort ongelukjes nog nooit meegemaakt, (*klopt af op hout*) maar toch zou ik gruwelijk balen, ook als het mijn fout niet was. Uit voorzorg dat ze me echt stil zien staan hou ik altijd de voet op de rem![]()

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.