Vandaag kwam ik echter bij het in de garage plaatsen te maken met een stom probleempje: De binnenverlichting bleef branden na het sluiten van de deuren en het "dichtblippen" met de afstandsbediening.
Wie weet wat hier het probleem kan zijn?
Ik ben er redelijk zeker van dat de schakelaars voor de binnenverlichting juist staan.
Een ander ding is dat ik plots tweemaal moet knippen met de AB vooralleer de deuren op slot of open gaan. Ik ben er bijna zeker van dat dat voorheen altijd ging na 1 keer drukken. (je doet dat zo automatisch dat ik al begin te twijfelen)
Dat mijn wielen dringend uitgelijnd moeten worden werd wel bevestigd door de garage: Volgens hen staat het linkervoorwiel iets achteruit tov het rechter. Kan dat? eea zou het gevolg zijn van een ongevalletje zonder of met heel weinig blikschade.
Voorts blijkt het probleem van de rammelende uitlaat niet veroorzaakt door een kapotte flexpipe, maar door een kapotte katalysator. Strange!



