



Kasper schreefColonMkII O.A. te zien aan het dashboard met digitale kilometerteller, andere middenconsole met opberglade onderin, speakers in de T-bar, 2 speakers per deur en de witte pinkers (al hebben vele MkI eigenaren hun oranje exemplaren voor witte ingeruild)
Er zijn nog een aantal andere veranderingen doorgevoerd, maar de bovenstaande vallen het meest op.
(...)





Edgecrusher schreefColonIs de middenconsole MK1 en MK2 uitwisselbaar?
(compleet met pookhoes en pookknop)
En is dit veel werk?

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.