BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1
Camiel Eurlings en zijn verlengde Audi A8
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Camiel Eurlings en zijn verlengde Audi A8

    door Coen » zo jan 27, 2008 4:01 pm

    "Camiel Eurlings van verkeer rijdt een verlengde Audi A8. De 34-jarige bewindsman die 1,92 meter lang is, vertelt dat hij alleen onderuit gezakt terecht kon in de Audi A6 van zijn voorgangster Karla Peijs. Na consultatie van een arts mocht hij omzien naar een ruimere wagen."
    (Bron: Nu.nl, zie hier )

    Weet je wat ik mij nu afvraag? Hoeveel pijn zal hij wel niet aan zijn rug hebben als hij in zijn MGF rijdt? Quote van hem: "Niets is zo fantastisch om samen met mijn vriendin hiermee naar het zuiden van Europa te reizen" Het zuiden van Europa (uitgaande van Nice, Zuid-Frankrijk) bereik je door 1,416 km te rijden! Willen we echt zuidelijk zitten, gaan we naar Gibraltar: 2,529 km. Ik denk dat ik ook maar politicus ga worden.

    Voor degene die het artikel destijds heeft gemist:

    http://mgf.dennisfleurbaaij.com/album91/IMG_6205
    http://mgf.dennisfleurbaaij.com/album91/IMG_6206

    Afbeelding
    Lotus Elise S2 111s
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    door SundayOnline » zo jan 27, 2008 5:01 pm

    oei oei, die stapt idd niet echt super uit de F en maar hopen dat zijn collega's niet op onderzoek uit gaan want dan kan hij die A8 gelijk weer inleveren :lol: Niet zeiken gewoon met de F naar het werk :lol: :lol:
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    Re: Camiel Eurlings en zijn verlengde Audi A8

    door Arjan » zo jan 27, 2008 10:42 pm

    Coen schreefColon Ik denk dat ik ook maar politicus ga worden.


    Go, Coen! Go! En stel dan voor om alle flitspalen, verkeersdrempels en trajectcontroles af te schaffen :wink:
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma jan 28, 2008 8:51 am

    1,92m ..... wat een reus..... Dan is een A6 inderdaad veel te klein.

    Door het gebrek van een achterbank in een F, weet ie misschien niet dat de voorste zetel naar voorzetten opmerkelijk meer ruimte biedt achteraan. Als ie dan ook nog rechts op de achterbank plaats neemt, hoeft ie niet op zoek naar een kleine chauffeur.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma jan 28, 2008 8:59 am

    Inderdaad, 7cm langer dan mij. Ik pas dan ook echt niet in de A5 van pa, helaas heb ik de quattro rijtraining daardoor moeten missen -not-...... :wink:
    Building >200BHP K-series
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » ma jan 28, 2008 11:07 am

    da's maar 4 centimeter langer dan ik. De bepalende factor is waar die extra centimers zitten, in de benen of het bovenlijf. Wat mij betreft rijd ik altijd met de zetel in de achterste stand en ik moet inderdaad toegeven dat ik het nut van de zonneklep in de meeste wagens niet goed inzie, als je ze wilt gebruiken zie je de weg niet meer :wink:
  • whelmond
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 102
    GeregistreerdCOLON di okt 02, 2007 8:09 pm
    WoonplaatsCOLON Wijchen

    door whelmond » ma jan 28, 2008 12:51 pm

    Nounou.. ik ben krap 1,80 en mijn stoel staat in de-op-een-na achterste stand!

    Nou houdt ik wel van lekker onderuit zitten, maar ik zie echt niet echt in hoe je met 1,92m (zonder dat je met je hoofd boven de voorruit uitkomt, of dat je met je kruin het softtop streelt) in een MGF past!
    MG TF LE80 zwart
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma jan 28, 2008 1:05 pm

    Doe maar eens een rijvaardigheidstraining, dan leer je waarom onderuitgezakt in de wagen zitten gevaarlijk is als je maximaal moet kunnen corrigeren (sturen).
    Je moet met je schouders in de stoel kunnen blijven zitten en dan je polsen boven op het stuur kunnen leggen emt gestrekte armen.

    Ik heb het verschil op de slipbaan gemerkt en het was niet gering. Voor mij geen ligstand meer, zeker niet in een wagen als de F ;)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: Camiel Eurlings en zijn verlengde Audi A8

    door Coen » ma jan 28, 2008 2:32 pm

    Arjan schreefColon
    Coen schreefColon Ik denk dat ik ook maar politicus ga worden.


    Go, Coen! Go! En stel dan voor om alle flitspalen, verkeersdrempels en trajectcontroles af te schaffen :wink:


    Ik ga wel eerst middels dit artikel hem chanteren voor minder flitspalen ;)

    Ik ben 1,90, 2 cm korter dan hem en kan nou net echt zeggen dat ik heel veel problemen heb met het zitten in diverse auto's.
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: Camiel Eurlings en zijn verlengde Audi A8

    door Tukker » ma jan 28, 2008 10:18 pm

    Coen schreefColonIk ben 1,90, 2 cm korter dan hem en kan nou net echt zeggen dat ik heel veel problemen heb met het zitten in diverse auto's.


    Hij heeft een chauffeur en zit achterin. :lol:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » di jan 29, 2008 2:51 pm

    Wat een lul, en dat van onze centen, ik ben groter dan hij en heb alleen maar problemen bv. achterin een x-type of een Alfa 166. Die audi is echt wel groot zat.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten