door mgeeke » zo jan 27, 2008 10:52 am
Stroom kun je nemen na het contactslot waar ook je radio is aangesloten.
Voor een deftige montage voor uw extern gps systeem, plaatst u dit het beste aan de linkerkant net naast de raamstijl.
De elekterische kabels kun je dan probleemloos in de hoek tussen de stijl en het dashboard duwen en zo langs de binnenrubber van de deuropening tot onder het dashboard naar de aankoppeling voor de stroom, eventueel radio voor het navigatie geluid over de speakers te sturen.
Hopelijk heb ik u hiermee verder geholpen.

MG TF 80th Anniversary Starlight Silver, Burgundy Red kap, Grenadine alcantara/Black leder interieur, 16" darkchrome, EVC klep open, chrome thrunk inserts, chrome lights, alu brushed dash kit, chrome airvents, chrome lighter, chrome ashtray, chrome pedals, silver carbon gear knob, silver carbon door pod inserts, chrome door pod surrounds, chrome meter en clock rings, chrome belt guides en tidies