Om eerlijk te zijn wacht ik nog op Ghostrider.... Ik zou het jammer vinden voor zowel hem als ons als hij er niet bij was. Zodra zijn F klaar is ga ik een datum prikken...
GhostRider is bezig met afstuderen en moet over anderhalve week een generale repetitie houden voor z'n afstudeerproject. Daarna einddatum en klaar.... Dus had weinig tijd gevonden om te posten .
Ga straks mijn F halen.... als ze niet voortijdig bellen dat er een zuigertje uitgefloept is.....