normaliter ging ik naar de (MG)dealer, daar in de barre winterkou buiten sleutelen geen optie is.
Deze jongen gaat dus voortaan naar Bruno toe
Wist wel dat hij goed voorzien van gereedschap was, maar stond er echt van te kijken dat hij ook de kwaliteit van de vloeistoffen controleren kon. heb ik ze bij de dealer nog niet zien doen!
na 7 jaar naar de dealer te zijn gereden, is nu pas de benzineleiding voorzien van ty-raps rond de koppelstukken. Bruno wist me te vertellen dat al diverse Lotussen door een losgeraakte koppeling in vlammen waren opgegaan. de oplossing is al een hele poos bekend, maar de dealer heeft er dus nooit wat aan gedaan.
zie daar het voordeel van een onderhoud door een eerste klas liefhebber van de MG.
Het trillen van de auto is nu ook stukken minder. de bouten t.b.v de trekstang achterwielophanging zaten niet vast genoeg meer. Het is nog niet helemaal over, omdat de rubbers rubbers binnenkort vervangen moeten worden. de wagen nog opnieuw moet worden uitgelijnd en 4 nieuwe bandjes gestoken moeten worden. waren weer eens schuin afgesleten.
Eindelijk werkt ook mijn derde remlicht, kofferbakverlichting en alarm op de achterklep weer zoals het hoort. bij onderzoek bleken alle 8 de kabels volledig doorgesleten te zijn bij het scharnierpunt van de achterklep.
alle filtertjes weer nieuw en K&N gereinigd. was wel nodig ook
kan met het volste vertrouwen een afspraak gaan maken voor de keuring .
Nogmaals ook via deze weg bedankt Bruno. Topjob





klaar staat?

