BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
Ruitenwisser uit de kom....
  • FrankMGF
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 51
    GeregistreerdCOLON za jul 09, 2005 9:07 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaardingen

    Ruitenwisser uit de kom....

    door FrankMGF » wo jan 16, 2008 12:42 pm

    Reed ik gisteren in de stromende regen en opeens lag mijn ruitenwisser op mijn "raamstel". ( MGF 2000 BRG MK II)
    Heb eventjes onder de motorkap gekeken en zag dat de arm uit de kom was. Heb deze teruggedaan en ruitenwisser deed het weer.

    Nu heb ik gelezen dat er allemaal nieuwe varianten in omloop zijn om dit te voorkomen. Kan iemand mij een simpele oplossing (omdat ik echt A technisch ben) geven om dit te voorkomen. Of moet ik gewoon even naar de dealer?
    ALvast bedankt,

    Frank
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » wo jan 16, 2008 1:31 pm

    Ik heb dit ook gehad. Zie topic http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.ph ... itenwisser .

    Hierin staan enkele oplossingen. Ikzelf heb hem terug gestoken en hij zit alweer bijna een half jaartje.

    :D
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » wo jan 16, 2008 3:43 pm

    Ralph schreefColonIkzelf heb hem terug gestoken en hij zit alweer bijna een half jaartje.
    :D


    Heb je er verder niks meer aan gedaan? In het andere topic schreef je dat er nog wel wat speling op zat.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo jan 16, 2008 5:08 pm

    Heb ik ook gehad toen mijn F-je slechts half jaartje oud was. er is een betere versie voor op de markt bij Mike Satur:

    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    wans
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 44
    GeregistreerdCOLON do sep 14, 2006 12:44 am
    WoonplaatsCOLON Eeklo-België

    door wans » wo jan 16, 2008 11:30 pm

    Toevallig, heb ik enkele dagen geleden ook gehad, ik heb hem er terug opgedaan en wacht het resultaat nu af...mr ik zal voorlopig geen meter meer rijden want ik vrees op een HGF :( (zie ander onderwerp)
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » do jan 17, 2008 11:15 am

    Heb je er verder niks meer aan gedaan? In het andere topic schreef je dat er nog wel wat speling op zat.


    Nope, niks meer aan gedaan. Hij heeft een beetje speling, maar ik rij dus al een half jaar zonder problemen (ook in de regen :wink: ).

    Mocht hij nu weer losgaan, zal ik een ander exemplaar inbouwen.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » za jan 19, 2008 1:23 pm

    Ralph schreefColon
    Heb je er verder niks meer aan gedaan? In het andere topic schreef je dat er nog wel wat speling op zat.


    Nope, niks meer aan gedaan. Hij heeft een beetje speling, maar ik rij dus al een half jaar zonder problemen (ook in de regen :wink: ).

    Mocht hij nu weer losgaan, zal ik een ander exemplaar inbouwen.


    Nou, dat kan geen toeval zijn. Vandaag weer uit de kom :( . Dan toch maar kijken voor een andere oplossing.

    Die arm bij MS kost 77 euro met shipping. Valt me nog redelijk mee.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten