

Tukker schreefColonHeeft er iemand ervaring met één van deze firma's of evt. een tip voor een andere firma.
http://link.marktplaats.nl/130842651

Sander schreefColonCheck http://www.car-hood.co.uk


Rick schreefColonIk wil ook een nieuwe kap op mijn softtop. Ik laat mijn nieuwe kap plaatsen bij http://www.cabrioletkappen.com. Dan heb ik ook een glazen achterruit.![]()
Dat is wel een stuk duurder, maar ik vind een glazen achterruit echt super staan.

Remieme schreefColonprijs is in ponden, reken er dus maar de helft bij.
het plaatsen van de kap vereist denk ik toch wat ervaring. kap te los is geen zicht. kap te strak is krak. komen dus eventueel nog kosten bij van het laten plaatsen.

Sander schreefColon(...) en BAS was volgens mij officeel leverancier van de kappen inclusief de Xpower/Sportster.
BAS was an O.E. supplier to MG Rover for its MGF and MGTF hoods before the Rover group went into receivership in 2005. BAS still produce these hoods for the aftermarket, as well as a host of other products for the sports car.

Sander schreefColon+Verzendkosten, een pondje op 25 geloof ik. Maar nog steeds geen geld IMO en BAS was volgens mij officeel leverancier van de kappen inclusief de Xpower/Sportster.
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.