door Kasper » wo jan 09, 2008 9:15 pm
Dat was ook de laatste keer dat ik ervan gehoord heb, Natuurlijk is het balen als je dat overkomt. Je kunt je wel afvragen of in 2008 er mensen de moeite nemen om 15" of 16" velgen te stelen in een tijd waar de eerste de beste b*w op 18" of 19" staat....
Daarnaast moeten de velgen natuurlijk wel passen op de andere auto.
(Waar staat je F meestal? binnen, buiten?)
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel