door Kasper » di jan 08, 2008 11:38 pm
Alarmproblemen zijn meestal wat lastiger. Je hebt nu de claxon losgehaald, vergeet hem niet weer te monteren zodra je op weg gaat.
Mijn ervaringen zijn dat vaak de interieursensor (tussen de stoelen achter de T-bar) de bron van de problemen is. Mijn F is berucht om zijn luidruchtige roep om aandacht, niet alleen op treffens maar ook thuis in de garage gestalt. Daar zet ik mijn auto (MK1) altijd met de sleutel op slot. Hiermee inactiveer ik de interieursensor. Ik geef toe: geen oplossing, maar voor mij werkt het.
Lees voor de juiste procedure voor het uitschakelen van deze sensor het manual van je auto, de procedure wil bij latere auto's wel afwijken.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel