Paars of zwart

???
Anyway, hier is een pagina ivm. de installatie van Mike's kitje:
http://www.mgtf.be/MO_TU_SS_main.html
Laat ons starten van in het begin:
Hoe ouder de F wordt, hoe zwakker de schakelpook z'n gedrag wordt; het schakelen gebeurt alsmaar vager. Daar is een verklaring voor.
Anderzijds zit de schakelknop nogal (zelfs vrij belachelijk) hoog op het mechanisme, en hoe hoger ie zit, hoe groter de beweging is.
Als je er niets mee inzit, kan je alvast beginnen met de oorspronkelijke 'hefboom' in te korten (met een slijptol, zoals ze dat hier wel eens plegen te noemen en te doen). Dit moet al enige verbetering opleveren.
Mike Satur's vervangt het volledige systeem exclusief de aansluiting achteraan.... een mooi ingenieus systeem dat eens het goed is afgesteld perfect werkt, maar..... hij zit ook al aan z'n vierde (correct me if I am wrong) versie, en dit omdat er af en toe wel eens een probleempje opdook. Zelf heb ik de opvolger van de II en de voorloper van de III (?) en had bij extreme warmte wel wat problemen met zeer stroef schakelen (top zomerdagen, in Frankrijk, open cruisen en verwarming op (om motor meer te kunnen afkoelen, MAD !!!)).
Als ik het goed voorheb, neemt Techspeed het oorspronkelijke systeem onderhanden om het in een optimale conditie te krijgen, brenegen ze enkele verbeteringen aan en stellen ze het af op je eigen auto. Resultaat, een schitterend, klikkend schakelende F.
HTH