





Emile schreefColonik vind het ook nog aan de prijs, als je beide stoelen bij een bekleder brengt ben je even veel kwijt met een veel mooier resultaat.

Sander schreefColonOok daar zit weer heel veel verschil in. Een echte auto beklederij heeft speciaal leder wat geschikt is tegen b.v. hoge temperaturen.
Zeker bij de F zal een slechte leder kwaliteit meteen (jaartje of 3) door de mand vallen en "afbladeren"

Emile schreefColon...en 350 euro voor de achterbank.....

Sander schreefColonOok daar zit weer heel veel verschil in. Een echte auto beklederij heeft speciaal leder wat geschikt is tegen b.v. hoge temperaturen.
Zeker bij de F zal een slechte leder kwaliteit meteen (jaartje of 3) door de mand vallen en "afbladeren"

Rick schreefColon@ Carl: heb je inmiddels de stoelhoezen er helemaal op zitten?
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.