



CarlKrieger schreefColonTroost je, beter dat het niet brandt dan constant, zoals bij mij....
Is beetje zoals het lichtje van de koelkast, je moet geloven dat het uit is als de deur dicht is, alleen kan je hier door een kiertje zien dat het in het kastje niet uit is als het deurtje dicht is.


Bruce schreefColonmm, ik maak het kastje zelden open, geen idee of het licht het bij mij doet..

Tukker schreefColon
Dit is altijd het eerste wat ik doe, alles wat niet werkt repareren. Dit is het zelfde als je een huis bouwt en na tien jaar de plinten er nog niet aan zitten.![]()
Bij mij was het lampje zwart (niet orgineel) en kwam ik er achter dat de draden rechtstreeks op het lampje zaten ipv. via de schakelaar. Dus gelijk weer orgineel maken.

CarlKrieger schreefColon
Heb je enig idee of het een simpele bedrading is of dat het lampje mee door de ECU gestuurd wordt? Ik heb namelijk de contacten van het schakelaartje losgemaakt en het lampje bleef vrolijk verder branden, ook nadat ik het schakelaartje had vervangen, grrr...

Sander schreefColonVanochtend trof ik de F met de binnenverlichting aan aan. Per ongeluk aangezet tijdens het schoon maken van voorruit/binnenspiegel.
Gelukkig had ik de F na het schoonmaken aan de druppellader gehangen en was er dus niks aan de hand

Tukker schreefColon
Volgens mij heb je vier draden waarvan er twee dezelfde kleur hebben B/Y (zwart/geel). Deze gaat de kabelboom in en komt dan net zo snel weer terug(lus).
Plaats de zwarte en een zwart/geel op de schakelaar en de andere twee aan het lampje.
http://www.mgfcar.de/schedules/sb31.jpg
succes Tukker
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.