Als ik het alarm er op zet (evt. dubbel ) dan gaat de slotpen naar beneden , als ik nu ontgrendel gaat de pen naar boven maar direct weer naar beneden.
Heeft iemand vaker dit probleen gehad of weet iemand een oplossing ?





Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.