




Guido77 schreefColonIdem, had ook de vervelende piep linksachter; laten aandraaien, maar van de garage advies dat als de piep bleef aanhouden de wiellager vervangen moest worden; een paar maanden later was het zover.
Met 70.000 km op de teller is dat wel erg snel vind ik, zeker aangezien bij de check van de andere lagers bleek dat rechtsvoor over een aantal km ook aan de beurt is...

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.