

Dandaman schreefColonAls ik gewoon rij en ik geef een beetje gas en ik sta dan bij het stop licht dan komt er ook wat rook bij de motor vandaan we sneppen echter niet waar het nou lekt of wat het is.
Dandaman schreefColon(btw sorry voor mijn dislectie en spelfouten)

Dandaman schreefColonBeste mgf mensen,
Wat wel het geval was dat er een drupel aan de onderkant zat bij de distrubutie riem, We hebben ook de kap van de distrubutie riem lost gehad deze wes echter wel een beetje vochtig maar niet dat we het daar zagen lekken.

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.