lap ik heb het ook zitten met mijn zrke een HGFJE
eigenlijk al niet slecht want ik ben er ook achter gekomen dat de spanrol van distributieriem in hele slechte staat was en dat had natuurlijk veel erger geweest als die erdoor vliegt.
foto's volgen nog
bruno help hoe doe je dat
grtz
mg metro mgzr man
foto's
nu gaat hij terug lekker




