amai vandaag weer wat meegemaakt met een mg f vvc, ik wist nog geeneens dat het kon.
die mens brengt zijn fje binnen met problemen dat hij stilvalt en het lampje van zijn moter dat blijft branden, ik hang hem aan de testbook en die zegt dat de krukassensor en de nok as sensor niet op lijn staan.
ik haal de distributiekap eraf en wat zie ik liggen beneden op het tandwiel van de krukas de veer van de riemspanner, ik zet de nokkenassen op punt en zie dat de krukas twee tanden verkeerd staat.
dus conclusie de veer heeft tussen de riem gezeten en hem twee tanden verzet.
vanaf nu laat ik die veer weg dat weet ik toch wel zeker.
alez grtn
PAUL MGZR 160





