


Mans schreefColonIs dit misschien een probleem met de dop of ........

Brooklands schreefColonMans schreefColonIs dit misschien een probleem met de dop of ........
Heb je niet nog de dop van het oude expansievat? Dat is volgens mij dezelfde als bij de B&G geleverde set.

Sander schreefColonLijkt helaas op een HGF. Er komt in zo'n geval uitlaatgas in het koelwater. Reden kan een kromme kop, onderblok of gezakte liners zijn :'(

Mans schreefColonSander schreefColonLijkt helaas op een HGF. Er komt in zo'n geval uitlaatgas in het koelwater. Reden kan een kromme kop, onderblok of gezakte liners zijn :'(
Mocht het een nieuwe HGF zijn en de laatste is zo'n twee maanden terug gerepareerd, hoe zit het dan eigenlijk met de garantie. Heeft iemand enig idee?

lucas schreefColon
http://www.bovag.nl/smartsite.shtml?id=46265
Indien HGF zou ik dit zeker melden.
Veel succes

Mans schreefColonlucas schreefColon
http://www.bovag.nl/smartsite.shtml?id=46265
Indien HGF zou ik dit zeker melden.
Veel succes
Op de rekening (14 september, toch langer geleden dan ik dacht) staat nl dat ze garantie geven volgens de bovag-voorwaarden maar die kon ik zo gauw niet vinden.
Bedankt.


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.