Vol expansievaatje
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    Vol expansievaatje

    door Mans » wo dec 05, 2007 5:44 pm

    Niet een leeg maar dit keer een bijna vol vaatje. Geen drap enz. Is dit misschien een probleem met de dop of ........
    Gelukkig morgen een afspraak bij Niestcar in Heemskerk voor het vervangen van een vulnippel van het hydragassysteem.
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    door Mans » wo dec 05, 2007 7:16 pm

    Bij het stationair draaien ontstaan er trouwens belletjes in het vaatje :?
    Ik ben bang dat het weer fout is en dat na een dikke maand.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Mans, in totaal 0 keer bewerkt.
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo dec 05, 2007 7:17 pm

    lucht in het systeem?
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    door Mans » wo dec 05, 2007 7:27 pm

    Remieme schreefColonlucht in het systeem?


    Je bedoelt dat er ergens lucht wordt aangezogen bv?
    Ik neem aan dat ze bij de laatste reparatie goed hebben ontlucht.
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: Vol expansievaatje

    door Brooklands » wo dec 05, 2007 8:14 pm

    Mans schreefColonIs dit misschien een probleem met de dop of ........


    Heb je niet nog de dop van het oude expansievat? Dat is volgens mij dezelfde als bij de B&G geleverde set.
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    Re: Vol expansievaatje

    door Mans » wo dec 05, 2007 8:20 pm

    Brooklands schreefColon
    Mans schreefColonIs dit misschien een probleem met de dop of ........


    Heb je niet nog de dop van het oude expansievat? Dat is volgens mij dezelfde als bij de B&G geleverde set.


    Ja die heb ik nog, maar een kapotte dop verklaart niet de belletjes in het vaatje waar ik later achter kwam.
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo dec 05, 2007 9:48 pm

    Lijkt helaas op een HGF. Er komt in zo'n geval uitlaatgas in het koelwater. Reden kan een kromme kop, onderblok of gezakte liners zijn :'(
    Building >200BHP K-series
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    door Mans » wo dec 05, 2007 9:53 pm

    Sander schreefColonLijkt helaas op een HGF. Er komt in zo'n geval uitlaatgas in het koelwater. Reden kan een kromme kop, onderblok of gezakte liners zijn :'(


    Mocht het een nieuwe HGF zijn en de laatste is zo'n twee maanden terug gerepareerd, hoe zit het dan eigenlijk met de garantie. Heeft iemand enig idee?
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo dec 05, 2007 10:04 pm

    Mans schreefColon
    Sander schreefColonLijkt helaas op een HGF. Er komt in zo'n geval uitlaatgas in het koelwater. Reden kan een kromme kop, onderblok of gezakte liners zijn :'(


    Mocht het een nieuwe HGF zijn en de laatste is zo'n twee maanden terug gerepareerd, hoe zit het dan eigenlijk met de garantie. Heeft iemand enig idee?


    Volgens de website van Bovag is Niestcar Bovaglid.

    De zekerheden van de BOVAG Garantiepas:

    zekerheid met betrekking tot garantie én geschiedenis van de kilometerstand van de auto (NAP);
    standaard BOVAG Garantie van minimaal 3 maanden op onderhoud- en reparatiewerkzaamheden;
    standaard BOVAG Garantie van minimaal 6 maanden op verborgen gebreken van gekochte gebruikte auto's en onderdelen/toebehoren;
    duidelijke en betrouwbare voorwaarden getoetst door o.a. ANWB en Consumentenbond;
    onafhankelijke bemiddeling bij een geschil;
    geschillenbeslechting bij de Stichting Geschillencommissie.

    http://www.bovag.nl/smartsite.shtml?id=46265
    Indien HGF zou ik dit zeker melden.
    Veel succes
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    door Mans » wo dec 05, 2007 10:28 pm

    lucas schreefColon
    http://www.bovag.nl/smartsite.shtml?id=46265
    Indien HGF zou ik dit zeker melden.
    Veel succes


    Op de rekening (14 september, toch langer geleden dan ik dacht) staat nl dat ze garantie geven volgens de bovag-voorwaarden maar die kon ik zo gauw niet vinden.
    Bedankt.
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo dec 05, 2007 10:31 pm

    Mans schreefColon
    lucas schreefColon
    http://www.bovag.nl/smartsite.shtml?id=46265
    Indien HGF zou ik dit zeker melden.
    Veel succes


    Op de rekening (14 september, toch langer geleden dan ik dacht) staat nl dat ze garantie geven volgens de bovag-voorwaarden maar die kon ik zo gauw niet vinden.
    Bedankt.


    Dat wordt morgen een mooi sinterklaas geschenk :wink:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo dec 05, 2007 10:34 pm

    lucas schreefColonDat wordt morgen een mooi sinterklaas geschenk :wink:


    Zeker niet, het zit nog wel binnen de drie maanden.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo dec 05, 2007 10:35 pm

    Brooklands schreefColon
    lucas schreefColonDat wordt morgen een mooi sinterklaas geschenk :wink:


    Zeker niet, het zit nog wel binnen de drie maanden.


    Dat bedoelde ik ook :wink:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo dec 05, 2007 10:43 pm

    lucas schreefColonDat bedoelde ik ook :wink:


    Nu ik die termijn van de Bovag lees is dat toch wel erg kort, die drie maanden. Je mag van een reparatie bij een garage meer verwachten is mijn mening.
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    door Mans » wo dec 05, 2007 10:44 pm

    lucas schreefColon
    Dat wordt morgen een mooi sinterklaas geschenk :wink:


    Nog een geluk bij een ongeluk al heeft mijn psyche hier behoorlijk onder te lijden.
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten