










Sander schreefColonHierom zeker ?
http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=5238
Sander schreefColonAnyway, ik vind naarmate de F ouder wordt de KH steeds mooier worden en de Trophy steeds minder. Dit omdat je met een Trophy splitter de onnatuurlijk aanwerknaad hebt. De KH is wat dat betreft "eerlijker". Trophy wordt een beetje als een bumperkitje op een golfje als je begrijpt wat ik bedoel.
Wat ik deed als ik morgen een nieuwe nodig had weet ik niet....

videomike schreefColonHeeft er iemand een mooie foto van het voor aanzicht van een F met een KH splitter?
Liefst een zwarte auto..

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.