




CarlKrieger schreefColonDenk dat een kennismaking met de technische goeroe van het forum niet anders dan tof kan zijn

Bruno schreefColonGeen probleem, laat me op voorhand wel iets weten. Zwarte revetten heb ik trouwnes ook.
Bhaa, pas op, zo'n sympathieke peer ben ik nu ook weer niet hoor

Sander schreefColon
![]()
![]()
![]()
Klinkt als weeral een garage die beter kan rekenen dan repareren

Bruno schreefColonBhaa, pas op, zo'n "sympathieke peer" ben ik nu ook weer niet hoor



Mans schreefColonlucas schreefColon"Deze sympatieke "Peer" brengt elke werkdag tussen 18:00u en 19:00u zijn "Manneke Pop". Met elke dag "De hit met pensioengerechtigde leeftijd", "Het e-meelbusje", "Beat the Jock" enz." dixit radio Apollo
Heeft Bruno iets met P. v Dam ofzo

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.