door Geerjan » wo nov 28, 2007 9:13 pm
Na de eerste stappen gezet te hebben in het 'kietelen' van mijn TF (K&N + Daytona exhaust) begin ik langzaam na te denken over de volgende stap.
Downpipe, inlet, flowen en porten van de kop of misschien nog andere opties? Wie heeft er nog ideeen/tips, zodat ik volgend jaar ook een dyno-run kan doen.
MG TF 80th Anniversary LE nr 622, K&N 57i, MS Daytona, alu dashrings, alu clockrings, alu speakerrings, alu heaterdials, alu seat belt trim.
Low Water Level sensor (aangesloten op ECM)
vervangen door Triumph TR6 1970, Royal Blue.