Het resorvoir staat op een normaal peil. Zaterdag is de Dynorun. Deelnemen lijkt me nu even te riskant. of valt het wel mee?
Morgen even naar de garage voor een exacte diagnose.




Sander schreefColonHoe weet je zeker dat het koelwater is ?


ErikB schreefColonKan je ook even aangeven langs welke kant je de lek (of het resultaat ervan) waarneemt.
I know, de motor zit aan de achterkant
'k Bedoel meer links - rechts - midden .... Probleem is dikwijls dat bij een lek het nooit rechtstreeks op de grond/krant valt.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.